Crombach Alpha  - Article: Zapadni stil života i njegov utjecaj na potrošače u Hrvatskoj Babec, Katarina

Crombach Alpha - Article: Zapadni stil života i njegov utjecaj na potrošače u Hrvatskoj Babec, Katarina

Crombach Alpha 
Article: Zapadni stil života i njegov utjecaj na potrošače u Hrvatskoj Babec, Katarina

Crombach Alpha
Article: Zapadni stil života i njegov utjecaj na potrošače u Hrvatskoj Babec, Katarina

Master's thesis / Diplomski rad

2023

Degree Grantor / Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj: University

North / Sveučilište Sjever

Permanent link / Trajna poveznica: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:607572

Rights / Prava: In copyright / Zaštićeno autorskim pravom.

Download date / Datum preuzimanja: 2025-04-21

Repository / Repozitorij:

University North Digital Repository

 

Link: https://StatistischeDatenanalyse.de/Citations/zapadni_stil_zivota_i_njegov_utjecaj_na_potrosace_u_hrvatskoj_babec.pdf

Link: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:676433    

Link: https://repozitorij.unin.hr/en/islandora/object/unin%3A2853/datastream/PDF/view

 

SAŽETAK

Životni stil je način života koji se temelji na skupu vrijednosti, stavova, ponašanja i navika pojedinca ili skupine ljudi. Često se smatra jednim od najvažnijih pokazatelja socijalnog statusa i identiteta, jer odražava preferencije i vrijednosti pojedinca ili skupine u određenoj društvenoj zajednici. Također, može biti povezan s ekonomskim i društvenim uvjetima pojedinca, poput primanja, obrazovanja i mjesta stanovanja. Diplomskim radom pod nazivom Zapadni stil života i njegov utjecaj na potrošače u Hrvatskoj se želi pojasniti kako se razvijala Zapadna civilizacija, kako su se razvijali trendovi i kako se živjelo na Zapadu, želi se pojasniti što je stil života, utjecaj poznatih osoba i trendova na životni stil i svijest potrošača u Hrvatskoj, s naglaskom na žensku populaciju i generaciju Z te vrste koncepata životnog stila koji su danas prisutni. Nadalje, želi se pojasniti potrošačka kultura, utjecaj potrošnje na svijest i ostali relevantni pojmovi vezani za temu rada. Nakon teorijskog dijela, cilj istraživanja je ispitati (korištenjem anketnog upitnika) utjecaj modnih trendova na ponašanje žena te koliko su žene podložne kopiranju ponašanja svojih idola na društvenim mrežama. Također, u radu se žele istražiti stavovi i vrijednosti mlade generacije Z u vezi s tradicionalnim vrijednostima, društvenim problemima te njihovu razinu tolerancije i prihvaćanja različitosti. Nadalje, istraživanjem se želi utvrditi utjecaj brendova i potrošnje znakova na odabir životnog stila te razumjeti motivaciju za kupnju brendiranih proizvoda kao sredstva za identifikaciju s određenim životnim stilom.

 

Ključne riječi: životni stil, trendovi, poznate osobe, generacija Z, potrošnja znakova

 

Citirani članak / Cited article / Zitierter Artikel

https://statistischedatenanalyse.de/index.php/de/04-forschungsmethoden-de/04-04-cronbach-s-alpha-coefficients-de/04-04-01-cronbach-s-alpha-coefficients-how-to-interpret-cronbach-s-alpha-00

https://statistischedatenanalyse.de/index.php/de/04-forschungsmethoden-de/04-04-cronbach-s-alpha-coefficients-de/04-04-02-cronbach-alpha-koeficijenat-uzorak-00

Leonardo-VA Chatbot

Kontakt

Statistische Beratung und Datenanalyse Leonardo Miljko gew.
Zum Alten Hofgarten 21,
DE-94405 Landau an der Isar
Tel.: +49-178-8955-751
Viber/WhatsApp: +387-63-997-996
Statistische Beratung und Datenanalyse Leonardo Miljko gew.
Alle Bewertungen
Erfahrungen & Bewertungen zu Statistische Beratung und Datenanalyse

 

Erfahrungen & Bewertungen zu Statistische Beratung und DatenAnalyse

 

Logo WebSiteDesign.Bayern